NAJLEPSZA KAMPANIA SPOŁECZNA W BRANŻY

NAJLEPSZA KAMPANIA SPOŁECZNA W BRANŻY

29 lipca br. podczas I Spotkania Liderów Branży TSL dziennik „Rzeczpospolita” nagrodził wyróżniające się firmy branży transportowo-spedycyjno-logistycznej. Wśród nagrodzonych firm nie mogło zabraknąć tych zrzeszonych w TLP. Członkowie organizacji zostali wyróżnieni za wspólny udział i zaangażowanie w kampanię TLP „Dla Ciebie każdego dnia”.

Celem kampanii społecznej było uświadomienie z czym na co dzień muszą zmagać się firmy transportowe oraz jak ważna jest ta branża dla każdego z nas.

W imieniu członków TLP nagrodę odebrał Przewodniczący Rady TLP Paweł Trębicki, Dyrektor Generalny Raben Transport – Pamiętam, że współtworząc związek Transport i Logistyka Polska pięć lat temu zastanawialiśmy się czy jest na rynku przestrzeń dla nowej organizacji branżowej, teraz po pięciu latach jestem przekonany, że to była bardzo dobra decyzja. TLP uczestniczy w wielu projektach merytorycznych, często przytaczana liczba braku kierowców na rynku Polskim została wkalkulowana właśnie przez TLP oraz PwC.

Staramy się w różnoraki sposób przybliżać i tłumaczyć zarówno decydentom, jak i społeczeństwu, jak funkcjonuje nasza branża. Zdecydowaliśmy się na nietypową formę, dlatego tym bardziej dziękujemy firmom członkowskim za wsparcie projektu i zaufanie. Nagroda jest potwierdzeniem, że ten odważny krok miał sens – tłumaczy Beata Gorczyca, dyrektor ds. Komunikacji TLP, odpowiedzialna ze projekt.

W kategorii największe przychody w logistyce kontraktowej nagroda trafiła do Grupy Raben, która zamknęła ubiegły rok przychodami sięgającymi 2,5 mld zł. Firma dostała również wyróżnienie najlepsze praktyki za akcję sadzenia drzew i popularyzację e-faktury.

Nagrodę odebrała również firma Volvo Trucks za akcję „Profesjonalni kierowcy”.

0
Translate »