Już 29 października br. o godzinie 10.00 odbędzie się specjalnie przygotowane bezpłatne spotkanie o charakterze szkoleniowym, które w całości zostanie poświęcone zagadnieniom, dotyczącym Pakietu mobilności. Wydarzenie adresowane jest do wszystkich przedstawicieli firm transportowych, którzy chcą poznać odpowiedzi na najważniejsze i najczęściej zadawane pytania o Pakiet mobilności. Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić swoje uczestnictwo.
Pamiętaj, Pakiet mobilności już obowiązuje!
Przypomnijmy - Pakiet mobilności oficjalnie obowiązuje od 20 sierpnia br., a kolejne zmiany wejdą w życie prawdopodobnie już początkiem 2022 roku i niestety będą one najbardziej dotkliwe dla polskich przedsiębiorców, gdyż dotyczą delegowania i dostępu do rynku. Jak się okazuje, przyjęte przepisy, których założeniem miała być regulacja transportu drogowego w Unii Europejskiej, generują chaos informacyjny i potęgują uzasadnione obawy branży TSL. Czasu na poznanie i dostosowanie się do nowych zasad jest coraz mniej, dlatego nie zwlekaj i nie pozwól, żeby Pakiet mobilności był dla Ciebie pakietem niejasności. Zapisz się na bezpłatny webinar.
Czołowi eksperci branży TSL i gość specjalny
W specjalnie przygotowanej wirtualnej sali konferencyjnej, na uczestników będą czekali eksperci sektora TSL: Łukasz Włoch – Główny Ekspert Grupy Inelo oraz Mateusz Włoch – Ekspert ds. rozwoju i szkoleń. Całość natomiast poprowadzi Kamil Wolański – Kierownik Działu Ekspertów Grupy Inelo.
Gościem specjalnym spotkania online będzie Maciej Wroński – Prezes Związku Pracodawców Transport i Logistyka Polska, który w imieniu branży opowie o procesie legislacyjnym oraz o szansach i wyzwaniach, a także zagrożeniach płynących z wprowadzenia Pakietu mobilności.
W trakcie webinaru eksperci udzielą odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, takie jak:
- Jak rozliczyć regułę dwóch odpoczynków tygodniowych z rzędu, szczególnie jeśli chodzi o rekompensaty?
- Jak będziemy rozliczać wynagrodzenie kierowców po Pakiecie mobilności, czy coś się zmieni w polskim prawie?
- Czym jest baza operacyjna, do której należy wracać i czy można mieć ich kilka?
- Kiedy obowiązkowa stanie się wymiana tachografów i czy będą one również wymagane w transporcie krajowym?
Ponadto poznasz odpowiedzi na inne pytania:
- Niejasności w liczeniu – 4 tygodnie a obowiązkowy powrót kierowcy. Jak będą liczone?
- Czy już teraz kierowca musi zatrzymywać się na granicy i odznaczać wpis kraju?
- Jakie są szanse na to, że zostanie jeszcze usunięty wymóg powrotu samochodu do kraju i 4-dniowego zakazu kabotażu
- Jak teraz najbezpieczniej planować transport, aby jak najdłużej być w trasie zagranicą?
Zarejestruj się przechodząc tutaj.