Już 29 października br. o godzinie 10.00 odbędzie się specjalnie przygotowane bezpłatne spotkanie o charakterze szkoleniowym, które w całości zostanie poświęcone zagadnieniom, dotyczącym Pakietu mobilności.  Wydarzenie adresowane jest do wszystkich przedstawicieli firm transportowych, którzy chcą poznać odpowiedzi na najważniejsze i najczęściej zadawane pytania o Pakiet mobilności.  Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić swoje uczestnictwo.

 

Pamiętaj, Pakiet mobilności już obowiązuje!

Przypomnijmy ­- Pakiet mobilności oficjalnie obowiązuje od 20 sierpnia br., a kolejne zmiany wejdą w życie prawdopodobnie już początkiem 2022 roku i niestety będą one najbardziej dotkliwe dla polskich przedsiębiorców, gdyż dotyczą delegowania i dostępu do rynku. Jak się okazuje, przyjęte przepisy, których założeniem miała być regulacja transportu drogowego w Unii Europejskiej, generują chaos informacyjny i potęgują uzasadnione obawy branży TSL. Czasu na poznanie i dostosowanie się do nowych zasad jest coraz mniej, dlatego nie zwlekaj i nie pozwól, żeby Pakiet mobilności był dla Ciebie pakietem niejasności. Zapisz się na bezpłatny webinar.

 

Czołowi eksperci branży TSL i gość specjalny

W specjalnie przygotowanej wirtualnej sali konferencyjnej, na uczestników będą czekali eksperci sektora TSL: Łukasz Włoch – Główny Ekspert Grupy Inelo oraz Mateusz Włoch – Ekspert ds. rozwoju i szkoleń. Całość natomiast poprowadzi Kamil Wolański – Kierownik Działu Ekspertów Grupy Inelo.

Gościem specjalnym spotkania online będzie Maciej Wroński – Prezes Związku Pracodawców Transport i Logistyka Polska, który w imieniu branży opowie o procesie legislacyjnym oraz o szansach i wyzwaniach, a także zagrożeniach płynących z wprowadzenia Pakietu mobilności.

 

W trakcie webinaru eksperci udzielą odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, takie jak:

  1. Jak rozliczyć regułę dwóch odpoczynków tygodniowych z rzędu, szczególnie jeśli chodzi o rekompensaty?
  2. Jak będziemy rozliczać wynagrodzenie kierowców po Pakiecie mobilności, czy coś się zmieni w polskim prawie?
  3. Czym jest baza operacyjna, do której należy wracać i czy można mieć ich kilka?
  4. Kiedy obowiązkowa stanie się wymiana tachografów i czy będą one również wymagane w transporcie krajowym?

 

Ponadto poznasz odpowiedzi na inne pytania:

  1. Niejasności w liczeniu – 4 tygodnie a obowiązkowy powrót kierowcy. Jak będą liczone?
  2. Czy już teraz kierowca musi zatrzymywać się na granicy i odznaczać wpis kraju?
  3. Jakie są szanse na to, że zostanie jeszcze usunięty wymóg powrotu samochodu do kraju i 4-dniowego zakazu kabotażu
  4. Jak teraz najbezpieczniej planować transport, aby jak najdłużej być w trasie zagranicą?

 

Zarejestruj się przechodząc tutaj.