CO Z TYM VISIBILITY? REDAKCJA SERWISU TRANS.INFO PROSI O UDZIAŁ W BADANIU
Czy polskie firmy są zadowolone ze swojego poziomu widoczności poszczególnych etapów łańcucha dostaw? Jaki jest stopień widoczności? Co można zyskać na visibility?
Redakcja Trans.INFO realizuje właśnie badanie mające na celu sprawdzenie, jak złożone są łańcuchy dostaw, jak daleko sięga śledzenie operacji transportowych oraz czy rzeczywiście jest to potrzebne.
Będziemy niezwykle zobowiązani, jeżeli zechcecie Państwo pomóc nam w realizacji tego badania poprzez anonimowe wypełnienie poniższej ankiety, której wypełnienie zajmie Państwu nie więcej niż 8 minut. Redakcji natomiast pozwoli na zebranie informacji, które wykorzysta do przygotowania branżowego raportu, który ukaże się w serwisie Trans.INFO i w “Magazynie menedżerów transportu” – mówi Ewelina Bukowska z Trans.INFO.
Wyniki ankiety będą dostępne dla firm członkowskich TLP przed publikacją.
Link do ankiety: https://bit.ly/TransINFO_ankieta-visibility
*Więcej bieżących informacji na strefie członkowskiej TLP.