Jedną z podstawowych ról organizacji Transport i Logistyka Polska jest docieranie z komunikatami do naszych firm członkowskich, przedsiębiorców, kierowców, ale i szerokiej opinii publicznej. Dzięki obecności w mediach – prasie, telewizji, radiu i portalach internetowych, TLP nie tylko przekazuje informacje, które są kluczowe dla prowadzenia działalności gospodarczej, ale również aktywnie kształtuje debatę publiczną w zakresie transportu. Kładziemy nacisk na rozwój kanałów dotarcia oraz ich jakość informacji, co wyróżnia nas na tle innych organizacji branżowych.
Transport był w minionym roku pod presją wielu wyzwań, które musiały zostać przedstawione i wyjaśnione szerszej opinii publicznej, a także interesariuszom publicznym – parlamentarzystom, przedstawicielom administracji rządowej i samorządowej. TLP staje się jednym z głównych głosów eksperckich w mediach dzięki dbałości o jakość, merytorykę, wiarygodność i szybkość dostarczanych treści.
Opinie i komentarze TLP dotyczące bieżącej sytuacji w branży są chętnie cytowane przez opiniotwórcze tytuły, dzięki czemu organizacja nie tylko zyskuje na rozpoznawalności, ale również jest aktywnym uczestnikiem dyskusji na najważniejsze dla branży tematy.
Dzięki aktywnej polityce komunikacyjnej Transport i Logistyka Polska była obecna minionym roku w we wszystkich rodzajach mediów, zarówno branżowych, jak i ogólnogospodarczych. Łącznie generując zasięg informacji na poziomie 814 milionów, przy dotarciu informacji równiej 42 miliony. Oznacza to, że przeciętnie każdy mieszkaniec Polski zetknął się w ciągu roku 21 razy z publikacją medialną zawierającą informację o TLP. Dane Press-Service – Monitoring Mediów pokazują, że wartość tych publikacji w przeliczeniu na ekwiwalent reklamowy wyniosła 15 milionów złotych. Takie środki należałoby przeznaczyć, aby wygenerować taki zasięg przekazu reklamowego.
Codziennie rozwijamy również kanały własne naszej organizacji – profile w mediach społecznościowych oraz stronę internetową. Sięgamy również po nowe formaty, dzięki którym w sposób atrakcyjny i przejrzysty możemy zaprezentować informacje – video, infografiki i animacje.