Współcześni managerowie transportu dobrze wiedzą, że bez najnowocześniejszych narzędzi cyfrowych nie można skutecznie konkurować na rynku transportowo-spedycyjno-logistycznym. Cyfryzacja wkracza więc w transportową codzienność już nie tylko poprzez sprzężenie systemów klasy Transport Management Systems z telematyką. Klienci żądają nie tylko wiedzy o położeniu pojazdu z ich przesyłką, ale również o lokalizacji konkretnego towaru, powierzonego do przewozu.

Transportowe platformy cyfrowe, dopasowują (Matching) już nie tylko zleceniodawców z wykonawcami przewozów, ale wręcz kojarzą konkretne pojazdy u przewoźników do określonych – zleconych tras. Przykładów można by mnożyć. Te zaawansowane rozwiązania są już nie tylko domeną największych graczy na transportowym rynku, ale zaczynają „wchodzić pod strzechy” – do coraz mniejszych firm. Stają się koniecznym warunkiem zdobycia przewagi konkurencyjnej, windującej je na coraz wyższe stadia rozwoju.

  • Jakie będą kolejne etapy cyfrowej transformacji branży transportowej?
  • Jakie możliwości kryją się za nimi dla Twojej firmy?

Dowiesz się tego podczas Konferencji Transport 4.0 Summit, która odbędzie się już 29 marca w Poznaniu. Wśród prelegentów Maciej Wroński Prezes Transport i Logistyka Polska, który przybliży temat technologicznej i cyfrowej przyszłość transportu drogowego.